- Рэгістрацыя дакументаў, якія паступаюць у аддзел дакументацыйнага забеспячэння і кантролю па СМДА, пошце, электроннай пошце і знарок, а таксама апраўленне дакументаў
- Арганізацыя своечасовага разгляду дакументаў кіраўніцтвам камітэта і МІАЦ
- Ажыццяўленне кантролю за тэрмінамі выканання дакументаў, адзіным парадкам працы з дакументамі, якасцю падрыхтоўкі дакументаў і выкананнем супрацоўнікамі патрабаванняў інструкцыі па справаводстве
- Забеспячэнне вядзення электронных рэгістрацыйных праграм камітэта па ахове здароўя Мінгарвыканкама
- Распрацоўка мерапрыемстваў па ўдасканаленні форм і метадаў работы з дакументамі
- Вядзенне архіва спраў у адпаведнасці з правіламі і інструкцыямі, устаноўленымі заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, распрацоўка наменклатуры спраў.